Svenska Volvo 7/900 Klubben

Platsen för oss som värnar om Volvos 7/900-serie
Aktuellt datum och tid: 14 okt 2019, 12:20

Alla tidsangivelser är UTC+02:00 Europe/Stockholm

Ny tråd  Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 
Författare Meddelande
InläggPostat: 14 nov 2008, 00:54 
Van forumsanvändare

jag älskar bara detta forumet nu för tiden.

kan sitta o läsa helt sjuka saker,person angrepp,massa käftande, min penis e stööre än din penis...osv osv...shit han kör en saab men ändå så e han medlem på detta forumet
VOLVO power 4-life med mera med mera osv osv

asså jag riktigt längtar när man vaknar på morgonen för att kunna starta datorn och klicka
in sig på detta forumet o skum läsa dom flesta trådarna innan frukosten och se vad för kul man kan hitta där folk bråkar.
sen på jobbet så går man o funderar på vad folk kan ha svarat i div trådar som kan vara
kul o följa o skratta åt när man kmr hem o loggar in

har fått mig sådana garv ibland, men sen vissa gånger så har man varit jävligt förbannad hur folk kan uttrycka sig! sen ibland bara tyckt synd om trådskaparen för massa folk bara kapar sönder och samman en.

Nej åter tillbaka till verkligheten.

Vad e det för fel på er som njuter av att kapa sönder folk här på forumet?
tycker bara de e jävligt tråkigt.

hade ni varit lika kaxiga i IRL så att säga?
t.ex på en träff så står man o diskutera trim,väghållning ja what ever
sen kmr Jocke 18år ny blivande volvo ägare till en 7/900 bil o ställer världens
dummaste fråga och ni står o kallar han helt dum i huvudet,idiot förklarat han... osv?
hade ni vågat göra det då? SVAR NEJ men över internet så vågar man.....

ett bra exempel är denna tråd: viewtopic.php?f=66&t=59759

klockrent exempel enligt mig.

ända sen jag blev medlem på detta forumet så har jag läst många trådar som slutar i katastrof.
jag är bara så trött på det nu så..ni får ursäkta mig men jag var bara så illa tvungen och få detta ur mig nu.känns redan bättre för mig o fått detta sagt/skrivit

sen nu får ni gärna tycka o tänka precis vad ni vill om mig, men det e nog många som håller med mig

en sak till: ja jag vet, att jag inte var den skickligaste på stava med mera.

http://www.hellfireracing.n.nu

InläggPostat: 14 nov 2008, 11:50 
Moderator

procentuellt sätt liten del trådar som resulterar i bråk tycker jag.
det kanske är du som söker upp dom? för jag upplever det då inte alls så illa som du gör..

den tråden du länka till är ett lysande exempel på när folk försöker kunna mer än dom kan. alla har sina teorier å saker dom fått för sig, då blir d som på alla forum, många som vet bäst å alla vägrar ge sig.. då är d bättre å låta bli å svara så kanske nån som kan gör det istället..

tycker inte vi behöver en till tråd om hur dåligt allt är heller..

InläggPostat: 11 jan 2009, 21:05 
Van forumsanvändare
Användarvisningsbild

Kör: V70RV70T5940T740T
Macke: Ska jag ta åt mig av den negativa kretiken?

Nej men håller med lite här..

Men sen funkar det ju väääldigt dåligt med sökningar..

Varför kan inte folk söka? 50% av alla trådar som skrivs har redan blivit besvarade minst 2-3 gånger tidigare och ändå kommer samma fråga!

Sen är det för mycket internetkrigare! har din kompis polares kusin kört så? då är det inte säkert att du har fått reda på allt.. kanske funkade för just han med samma grejjor.. men kanske inte samma grejjor ändå för han berättat fel?

Ska man hänvisa till något eller någon så måste man vara väldigt säker! Annars lurar man folk i onödan som tror att det funkar bara för att det funkade för en annan!

Allt är upp till var och en om det funkar eller inte, Man kan inte förlita sig på andra i denna hobbyn

Hoppas ni förstår vad jag menar!

Mvh

InläggPostat: 12 jan 2009, 08:20 
Moderator
Användarvisningsbild

Ort: Göteborg Volvo945se-96 Toyota Starlet-81 CitroenDSpecial-70 Folkrace 244 och E30
Den tråden var ganska spännande att läsa!

Det där är nog medaljens baksida, men eftersom vi har ett foum där alla är välkommna och att vi inte kastar ut folk som är lite rakare i sitt ordval så är det priset att betala.

jag håller med om att det kan vara jobbigt för nya att mötas av sånna svar och att det sätter ganska höga krav på moderatorerna men jag har svårt att se hur vi ska kunna ändra på något utan att strypa forumet lite!!! (Då är ju risken att vi stryper för mycke som vi höll på att göra tidigare)

Det är inte så lätt att förklara men ställ gärna frågor om ni inte förstår vad jag menar!

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd  Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC+02:00 Europe/Stockholm